punkterfri dæk...
punkterfri dæk...
Er der nogen der ved om man kan skifte dækkene ud med punkterfri dæk (den type med skum i)? Jeg har en SCO model...
-
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Re: punkterfri dæk...
Du kan købe dæk med kevler indlæg som findes i forskellige prisklasser.mirtatja skrev:Er der nogen der ved om man kan skifte dækkene ud med punkterfri dæk (den type med skum i)? Jeg har en SCO model...
Hvis du vil fylde skum i dækket, kan du købe på tankstationen, og i diverse værktøjsfirmaer DÆK Pilot på spray dåse. Jeg købte faktisk den store dåse for lapning af bildæk, og flyttede slange/dysen fra en cykel lappe dåse. Indholdet i en lappe spraydåse til cykler er der kun nok til et dæk, imens til en bil er der adskillige dæk, MEN..... det sviner frygtelig i dækket, når den punktere.
Et alternativ eller supplement til kevler dæk, er indlæg's bånd i dækket, som er en plastik tøndebånd lægges ind i dækket.
mvh
Ole