Måske lidt tåget forklaret

Desværre er det ikke sådan det forholder sig (håber jeg tager fejl).OdinTor skrev:... Så skulle jeg for første gang ud på en længere tur med min Bh Neo Jet. Da jeg skulle følges med nogle på almindelige cykler, satte jeg min cykel i eco mode. Vi kørte 40 km med en hastighed mellem 15 og 25 km i timen. Jeg brugte kun ét trin på batterimåleren. Dvs. én ud af 5 trin, eller ca 1/5 af batteri kapaciteten. Jeg vurderer, at den nemt kan køre 110 km i eco mode, taget i betragtning at rækkevidden bliver kortere per trin, for hvert trin, der bliver brugt. Altså jeg kan køre ca 40 km på trin 5, på et fuldt opladet batteri og måske kun 10 km på det sidste trin.
Måske lidt tåget forklaret. Jeg er ialtfald meget tilfreds ...
Præcis samme erfaring jeg har, kørte 65 km på cyklen (niveau sport) for at køre batteriet helt fladt før 1. opladning (importørens anbefaling ifølge forhandler) og afstandene pr. bjælke passer perfekt med mine oplevelser.OdinTor skrev:Jeg kan køre ca. 60 km med max assist på min cykel. Efter 17 km er den 1. bjælke væk. Efter ca. 15 km er den 2. bjælke væk. Efter ca 13 km er den 3. bjælke væk. efter ca. 10 km er den 4. bjælke væk.