Das Go one har videreudviklede deres model, således at vægten er nu 30 kg, og med en mere strømlignet ende. En motor og batteri vil, hvis man bygger den om, bidrage med omkring 8 kg*. Til sammenligning har Aerorider en vægt på 80 kg.
http://www.go-one.de/html/evolution.html
Modellen kan købes med lygteanlæg.
*forudsætning at det er LI-ion batterier til en almindelig Elcykel. De har et motor/batteri sæt til Das Go-one3, som vejer 25kg, og har en rækkevide på 100km.
Das go-one3 er også blevet test kørt hvor den totale vægt var 50kg, og bremse energien kunne genanvendes. 40km rækkevide uden at træde, og 60km aktiv.
Go one Evolution Velomobile
-
- Indlæg: 824
- Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Re: Go one Evolution Velomobile
Ved du mere om den? Hvor kan den prøves?
Frank, gentofte
Frank, gentofte
-
- Indlæg: 824
- Tilmeldt: 16 okt 2007 21:57
- Min elcykel: Diavelo Popfan/ ombygget med dobbelt batteri, større krank klinge.
Har baghjul motor og kædetræk på baghjul.
Silvio/ liggecykel med forhjul kædetræk / Ombygget til verdens eneste El-Silvio med motor i baghjul. Status (er ikke færdig 21/12/08) - Geografisk sted: Roskilde
Re: Go one Evolution Velomobile
Se eventuelt mit andet indlæg om den.
Jeg tror stadig vel at denne model ikke er særligt udbredt, og med de priser, så ligger produktionen på 20-50 stk. om året.
Til en sådanne investering ville jeg besøge fabrikken, for at prøve den.
Jeg tror stadig vel at denne model ikke er særligt udbredt, og med de priser, så ligger produktionen på 20-50 stk. om året.
Til en sådanne investering ville jeg besøge fabrikken, for at prøve den.